جام بین المللی شهرداری شاهین دژ ایرام سکوی اول

 
تیم جمهوری اسلامی ایران مقام نخست مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام شهرداری شهرستان شاهین دژ را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.
 
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، این مسابقات با شرکت 60 ورزشکار در قالب پنج تیم داخلی و خارجی در 13 وزن مختلف و با حضور ورزشکاران کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه، افغانستان، عراق و تیم منتخب آذربایجان غربی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه با حضور جمع کثیری از علاقمندان و مشتاقان ورزش در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید باکری شاهین دژ به پایان رسید.
 
در پایان این دوره از مسابقات که به مدت دو روز برگزار شد نماینده ایران با کسب 50 امتیاز مقام نخست را به دست آورد و تیم های عراق و ترکیه نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم ملی کشور افغانستان اهداء شد.
 
13 داور از فدراسیون رزمی جمهوری اسلامی ایران این مسابقات را داوری کردند.
 
این دوره از مسابقات با هدف تعامل فرهنگی با کشورهای همسایه و انتقال ارزش های ورزشی و فرهنگی کشورمان به دیگر کشورهای همسایه و تحت عنوان شهدای دولت طی دو روز از تاریخ  14 لغایت 15 شهریورماه برگزار شد.
 

 

 

 

گفتنی است در آیین افتتاحیه این مسابقات حسین عباسی فرماندار شاهین دژ، حجت الاسلام و المسلمین باقری امام جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان و کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 شهريور 1393برچسب:, | 19:43 | نویسنده : رضوانی |